Obbolabrickan åter i lager

Välkommen att köpa den populära Obbolabrickan via vår webshopp  http://hembygdsforening.obbola.se/produkt-kategori/obbolabricka/ eller på loppis, hantverk & kuriosa vid gamla salteriet. Öppettider  Tisdag, Fredag 11-17, & Lördag 11-15.

Brickan går även att köpas direkt av Håkan Lindkvist på 0706773764 eller Ingegerd Brändström 0703565692 efter överenskommelse.

Pris 200kr/st

För er som beställde brickan till marknadspriset 150kr/st så finns dessa att hämtas hos Håkan eller Ingegerd. Ni kommer att bli kontaktade via telefon eller sms

Hälsningar

Obbolahembygdsförening

info@obbola.se

IMGP0449

, 2016-07-19. Kategori: Nyhet.

Om Obbolahembygdsforening

Om Obbola Hembygdsförening Föreningen, som bildades 1997, har enligt stadgarna till uppgift att tillvarata och vårda Obbolas kultur och att väcka intresse och förståelse för hembygden. Föreningen är medlem i Västerbottens hembygdsförbund. Hembygdsföreningen har sin bas i Obbola, som ligger 15 km söder om Umeå där Umeälvens två grenar, Väster- och Österfjärden, omger ön. Föreningens kontaktuppgifter Obbola Hembygdsförening c/o Ödling Byvägen 13, 913 42 OBBOLA Tel: 090 – 45 066 E-post: info@obbola.se